Marketing internetowy
Informacje ogólne
Kod przedmiotu: | TTR/ET-SL>MINT | ||||||||||||||||||||||||
Kod Erasmus / ISCED: | (brak danych) / (brak danych) | ||||||||||||||||||||||||
Nazwa przedmiotu: | Marketing internetowy | ||||||||||||||||||||||||
Jednostka: | Zakład Ekonomii i Zarządzania | ||||||||||||||||||||||||
Grupy: | |||||||||||||||||||||||||
Punkty ECTS i inne: |
5.00
|
||||||||||||||||||||||||
Język prowadzenia: | polski | ||||||||||||||||||||||||
KATEGORIA PRZEDMIOTU: | Przedmiot podstawowy |
||||||||||||||||||||||||
CZAS TRWANIA PRZEDMIOTU: | semestr 05 |
||||||||||||||||||||||||
FORMA ZAJĘĆ, LICZBA GODZIN: | Ćwiczenia |
||||||||||||||||||||||||
METODY DYDAKTYCZNE: | (M11) Metoda projektów |
||||||||||||||||||||||||
METODY OCENY - FORMUJĄCA: | (F1) Aktywność na zajęciach |
||||||||||||||||||||||||
METODY OCENY - PODSUMOWUJĄCA: | (P2) Egzamin ustny |
||||||||||||||||||||||||
Skrócony opis: |
INFORMACJE O NAUCZYCIELACH AKADEMICKICH OSOBA ODPOWIEDZIALNA ZA KARTĘ: dr Bartosz Szczechowicz WYMAGANIA WSTĘPNE 1). Kompetencje opisane w przedmiotach: Podstawy turystyki; Ekonomia; Ekonomika turystyki i rekreacji; Marketing usług turystycznych i rekreacyjnych; Zarządzanie; E-rynki usług turystycznych; Technologie i aplikacje informatyczne. CELE PRZEDMIOTU 1). Poznanie i zrozumienie przez studentów możliwości wykorzystania Internetu do realizacji działań marketingowych przez współczesne przedsiębiorstwa oraz innego typu organizacje, włączając w to opanowanie umiejętności planowania kampanii promocyjnych. |
||||||||||||||||||||||||
Pełny opis: |
WYKŁADY 1: Wpływ Internetu na działalność marketingową przedsiębiorstw (2h) 2: Badania marketingowe w Internecie (2h) 3: Wpływ Internetu na system komunikacji przedsiębiorstwa z rynkiem (2h) 4: Planowanie kampanii promocyjnej w Internecie (2h) 5: Komunikacja przedsiębiorstwa z rynkiem poprzez witrynę WWW (2h) 6: Komunikacja przedsiębiorstwa z rynkiem poprzez e-mail marketing (2h) 7: Komunikacja przedsiębiorstwa z rynkiem poprzez content marketing (2h) 8: Komunikacja przedsiębiorstwa z rynkiem poprzez media społecznościowe (2h) 9: Wykorzystanie wideo i audio w promocji (2h) 10: Kampanie społeczne w Internecie (2h) 11: Internet w procesie tworzenia produktu (2h) 12: Elektroniczne systemy dystrybucji dóbr i usług (2h) 13: Obsługa klienta w Internecie (2h) 14: Marketing mobilny (2h) 15: Automatyzacja marketingu (2h) ĆWICZENIA 1: Omówienie sposobu organizacji ćwiczeń i zaliczenia przedmiotu. Wpływ Internetu na działalność marketingową przedsiębiorstw: dyskusja problemu. (2h) 2: Zachowania konsumentów w Internecie – analiza zagadnienia na podstawie danych empirycznych. (2h) 3: Tradycyjne i nowoczesne sposoby realizacji badań marketingowych w środowisku internetowym. (2h) 4: Wybór przez studentów tematów prac projektowych i omówienie sposobu ich realizacji. (2h) 5: Studenci: prezentacja celu kampanii promocyjnej oraz jej audytorium docelowego. (2h) 6: Studenci: prezentacja budżetu promocyjnego. (2h) 7: Studenci: prezentacja treści przekazu promocyjnego. (4h) 8: Studenci: ogólna prezentacja kompozycji instrumentów promocji z uzasadnieniem ich wyboru. (4h) 9: Studenci: prezentacja celu oraz strategii zastosowanie poszczególnych instrumentów promocji w Internecie. (8h) 10: Studenci: złożenie prac projektowych. (2h)
|
||||||||||||||||||||||||
Literatura: |
LITERATURA PODSTAWOWA: 1). E-Marketing. Współczesne trendy. Pakiet startowy. Red. Jarosław Królewski, Paweł Sala. Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa 2014. LITERATURA UZUPEŁNIAJĄCA: 1). |
||||||||||||||||||||||||
Efekty uczenia się: |
EK1 Wiedza: Zna możliwości wykorzystywania Internetu w działalności marketingowej przedsiębiorstw (oraz innego typu organizacji), w tym zwłaszcza w projektowaniu systemu komunikacji przedsiębiorstwa z rynkiem. [odwołanie do efektów kierunkowych K_W20, K_U09, K_U12, K_W14]. EK2 Umiejętności: Potrafi przygotować kampanię promocyjną organizacji lub produktu w środowisku internetowym. [odwołanie do efektów kierunkowych K_U16, K_W14, K_K04]. |
||||||||||||||||||||||||
Metody i kryteria oceniania: |
KRYTERIA OCENY
|
Zajęcia w cyklu "Semestr zimowy 2019/2020" (zakończony)
Okres: | 2019-10-01 - 2020-02-28 |
Przejdź do planu
PN WT ŚR CZ PT |
Typ zajęć: |
Dziekańskie, 30 godzin
Wykład, 30 godzin
|
|
Koordynatorzy: | MAŁGORZATA KRYCZKA | |
Prowadzący grup: | GRZEGORZ KROMKA, MAŁGORZATA KRYCZKA | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: |
Przedmiot -
Egzamin
Dziekańskie - Zaliczenie Wykład - Egzamin |
Właścicielem praw autorskich jest Akademia Wychowania Fizycznego w Krakowie.