Akademia Wychowania Fizycznego w Krakowie - Centralny System Uwierzytelniania
Strona główna

Marketing internetowy

Informacje ogólne

Kod przedmiotu: TTR/ET-SL>MINT
Kod Erasmus / ISCED: (brak danych) / (brak danych)
Nazwa przedmiotu: Marketing internetowy
Jednostka: Zakład Ekonomii i Zarządzania
Grupy:
Punkty ECTS i inne: 5.00 Podstawowe informacje o zasadach przyporządkowania punktów ECTS:
  • roczny wymiar godzinowy nakładu pracy studenta konieczny do osiągnięcia zakładanych efektów uczenia się dla danego etapu studiów wynosi 1500-1800 h, co odpowiada 60 ECTS;
  • tygodniowy wymiar godzinowy nakładu pracy studenta wynosi 45 h;
  • 1 punkt ECTS odpowiada 25-30 godzinom pracy studenta potrzebnej do osiągnięcia zakładanych efektów uczenia się;
  • tygodniowy nakład pracy studenta konieczny do osiągnięcia zakładanych efektów uczenia się pozwala uzyskać 1,5 ECTS;
  • nakład pracy potrzebny do zaliczenia przedmiotu, któremu przypisano 3 ECTS, stanowi 10% semestralnego obciążenia studenta.
Język prowadzenia: polski
KATEGORIA PRZEDMIOTU:

Przedmiot podstawowy

CZAS TRWANIA PRZEDMIOTU:

semestr 05

FORMA ZAJĘĆ, LICZBA GODZIN:

Ćwiczenia
Wykład

METODY DYDAKTYCZNE:

(M11) Metoda projektów
(M17) Prezentacje multimedialne
(M22) Wykłady
(M4) Dyskusja
(M7) Konsultacje

METODY OCENY - FORMUJĄCA:

(F1) Aktywność na zajęciach
(F6) Projekt indywidualny

METODY OCENY - PODSUMOWUJĄCA:

(P2) Egzamin ustny
(P3) Średnia ważona ocen formułujących

Skrócony opis:

INFORMACJE O NAUCZYCIELACH AKADEMICKICH

OSOBA ODPOWIEDZIALNA ZA KARTĘ: dr Bartosz Szczechowicz

WYMAGANIA WSTĘPNE

1). Kompetencje opisane w przedmiotach: Podstawy turystyki; Ekonomia; Ekonomika turystyki i rekreacji; Marketing usług turystycznych i rekreacyjnych; Zarządzanie; E-rynki usług turystycznych; Technologie i aplikacje informatyczne.

CELE PRZEDMIOTU

1). Poznanie i zrozumienie przez studentów możliwości wykorzystania Internetu do realizacji działań marketingowych przez współczesne przedsiębiorstwa oraz innego typu organizacje, włączając w to opanowanie umiejętności planowania kampanii promocyjnych.

Pełny opis:

WYKŁADY

1: Wpływ Internetu na działalność marketingową przedsiębiorstw (2h)

2: Badania marketingowe w Internecie (2h)

3: Wpływ Internetu na system komunikacji przedsiębiorstwa z rynkiem (2h)

4: Planowanie kampanii promocyjnej w Internecie (2h)

5: Komunikacja przedsiębiorstwa z rynkiem poprzez witrynę WWW (2h)

6: Komunikacja przedsiębiorstwa z rynkiem poprzez e-mail marketing (2h)

7: Komunikacja przedsiębiorstwa z rynkiem poprzez content marketing (2h)

8: Komunikacja przedsiębiorstwa z rynkiem poprzez media społecznościowe (2h)

9: Wykorzystanie wideo i audio w promocji (2h)

10: Kampanie społeczne w Internecie (2h)

11: Internet w procesie tworzenia produktu (2h)

12: Elektroniczne systemy dystrybucji dóbr i usług (2h)

13: Obsługa klienta w Internecie (2h)

14: Marketing mobilny (2h)

15: Automatyzacja marketingu (2h)

ĆWICZENIA

1: Omówienie sposobu organizacji ćwiczeń i zaliczenia przedmiotu. Wpływ Internetu na działalność marketingową przedsiębiorstw: dyskusja problemu. (2h)

2: Zachowania konsumentów w Internecie – analiza zagadnienia na podstawie danych empirycznych. (2h)

3: Tradycyjne i nowoczesne sposoby realizacji badań marketingowych w środowisku internetowym. (2h)

4: Wybór przez studentów tematów prac projektowych i omówienie sposobu ich realizacji. (2h)

5: Studenci: prezentacja celu kampanii promocyjnej oraz jej audytorium docelowego. (2h)

6: Studenci: prezentacja budżetu promocyjnego. (2h)

7: Studenci: prezentacja treści przekazu promocyjnego. (4h)

8: Studenci: ogólna prezentacja kompozycji instrumentów promocji z uzasadnieniem ich wyboru. (4h)

9: Studenci: prezentacja celu oraz strategii zastosowanie poszczególnych instrumentów promocji w Internecie. (8h)

10: Studenci: złożenie prac projektowych. (2h)


OBCIĄŻENIE PRACĄ STUDENTA W SEMESTRZE

Forma aktywności Średnia liczba godzin na zrealizowanie aktywności
Godziny kontaktowe z nauczycielem akademickim, w tym:
Godziny wynikające z planu studiów 60
Konsultacje przedmiotowe 2
Egzaminy i zaliczenia w sesji 3
Inne 0
Godziny bez udziału nauczyciela akademickiego wynikające z nakładu pracy studenta, w tym:
Przygotowanie się do zajęć, w tym studiowanie zalecanej literatury 40
Opracowanie wyników 0
Przygotowanie raportu, projektu, prezentacji, dyskusji 20
Inne 0
Sumaryczna liczba godzin dla przedmiotu wynikająca z ca¬łego nakładu pracy studenta 125
Sumaryczna liczba punktów ECTS dla przedmiotu 5
Literatura:

LITERATURA PODSTAWOWA:

1). E-Marketing. Współczesne trendy. Pakiet startowy. Red. Jarosław Królewski, Paweł Sala. Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa 2014.

LITERATURA UZUPEŁNIAJĄCA:

1).

Efekty uczenia się:

EK1 Wiedza:

Zna możliwości wykorzystywania Internetu w działalności marketingowej przedsiębiorstw (oraz innego typu organizacji), w tym zwłaszcza w projektowaniu systemu komunikacji przedsiębiorstwa z rynkiem.

[odwołanie do efektów kierunkowych K_W20,

K_U09, K_U12, K_W14].

EK2 Umiejętności:

Potrafi przygotować kampanię promocyjną organizacji lub produktu w środowisku internetowym. [odwołanie do efektów kierunkowych K_U16,

K_W14, K_K04].

Metody i kryteria oceniania:

KRYTERIA OCENY


EFEKT KSZTAŁCENIA 1

OCENA WYMAGANIA
3,0 Odpowiedzi podczas egzaminu ustnego wskazujące na opanowanie zagadnień związanych z możliwościami wykorzystywania Internetu w działalności marketingowej przedsiębiorstw (oraz innego typu organizacji), w tym zwłaszcza w projektowaniu systemu komunikacji przedsiębiorstwa z rynkiem, na poziomie 50-60%.
4,0 Odpowiedzi podczas egzaminu ustnego wskazujące na opanowanie zagadnień związanych z możliwościami wykorzystywania Internetu w działalności marketingowej przedsiębiorstw (oraz innego typu organizacji), w tym zwłaszcza w projektowaniu systemu komunikacji przedsiębiorstwa z rynkiem, na poziomie 61-75%.
5,0 Odpowiedzi podczas egzaminu ustnego wskazujące na opanowanie zagadnień związanych z możliwościami wykorzystywania Internetu w działalności marketingowej przedsiębiorstw (oraz innego typu organizacji), w tym zwłaszcza w projektowaniu systemu komunikacji przedsiębiorstwa z rynkiem, na poziomie powyżej 75%.


EFEKT KSZTAŁCENIA 2

OCENA WYMAGANIA
3,0 Ocena jakościowa indywidualnego projektu na poziomie dostatecznym.
4,0 Ocena jakościowa indywidualnego projektu na poziomie odpowiednim.
5,0 Ocena jakościowa indywidualnego projektu na poziomie dostatecznym wyróżniającym

Zajęcia w cyklu "Semestr zimowy 2019/2020" (zakończony)

Okres: 2019-10-01 - 2020-02-28
Wybrany podział planu:
Przejdź do planu
Typ zajęć:
Dziekańskie, 30 godzin więcej informacji
Wykład, 30 godzin więcej informacji
Koordynatorzy: MAŁGORZATA KRYCZKA
Prowadzący grup: GRZEGORZ KROMKA, MAŁGORZATA KRYCZKA
Lista studentów: (nie masz dostępu)
Zaliczenie: Przedmiot - Egzamin
Dziekańskie - Zaliczenie
Wykład - Egzamin
Opisy przedmiotów w USOS i USOSweb są chronione prawem autorskim.
Właścicielem praw autorskich jest Akademia Wychowania Fizycznego w Krakowie.
kontakt deklaracja dostępności USOSweb 7.0.2.0